daxforfika.blogg.se

♥Min resa mot att bli konditor♥

Dags att inspirera varandra!

Publicerad 2016-02-23 16:22:36 i Allmänt

Hej på er! Det har ekat tomt både på bloggen och instagram på senaste tiden och det är för att jag inte har någon energi och inspiration. Om man ska göra något så ska det göras ordentligt, det är därför det har varit tomt. Men igår kväll kom jag på en ide, jag tycker att vi ska tipsa varandra om olika bloggar och instagram konton. Så senare idag så kommer jag tagga mina fyra favorit konton på Instagram så att fler kan ta del av dom. Jag kommer även låta er tagga era favoriter, på så sätt får både jag och ni inspiration. Hoppas att ni hänger med på min ide! På instagram heter bloggen @daxforfika . 
 
Kram Elisabeth!♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elisabeth

En småländsk tjej på 19 år som går tredje året på restaurang och livsmedelsprogrammet med inriktning bageri/konditori på Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping. Meningen med utbildningen är att jag ska ta studenten med en yrkesutbildning som konditor våren 2016. Resan dit får ni följa här på bloggen bland bunkar, mjöl och kreativitet. Bloggen finns också på Instagram under namnet @daxforfika ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela