daxforfika.blogg.se

♥Min resa mot att bli konditor♥

Jag är vid liv

Publicerad 2016-06-21 22:44:35 i Allmänt

Hej på er! 

Det var mer än en månad sen något inlägg publicerades här. Tänkte ge er en liten uppdatering på vad som hänt sen sist. Orsakerna till att både bloggen och instagram blivit ett andrahandsval är helt enkelt för att det blivit för mycket av allt annat. Men nu är allt de över och jag har nya saker framför mig. 

Sen sist så har jag tagit studenten, blivit kär, börjat jobba och tänkt ut planer för framtiden. Inlägg om all bakning som ni missat kommer med tiden, måste bara låta allt nytt sjunka in. Hoppas på att jag kan börja blogga och Instagramma som innan så snart som möjligt!

Kram Elisabeth!💕

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elisabeth

En småländsk tjej på 19 år som går tredje året på restaurang och livsmedelsprogrammet med inriktning bageri/konditori på Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping. Meningen med utbildningen är att jag ska ta studenten med en yrkesutbildning som konditor våren 2016. Resan dit får ni följa här på bloggen bland bunkar, mjöl och kreativitet. Bloggen finns också på Instagram under namnet @daxforfika ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela