daxforfika.blogg.se

♥Min resa mot att bli konditor♥

Inköpslista Ullared

Publicerad 2014-07-10 10:14:57 i Bakredskap

Hej på er! Jag har inte varit igång och bakat de senaste dagarna, vädret har varit på topp och då har jag hängt på stranden. 

Lördag-måndag ska jag åka till Ullared. Så jag tänkte att ni kunde få se hur inköpslistan gällande bakning ser ut. När jag kommer hem så kommer jag visa vad jag köpt. Eftersom att jag inte kommer vara hemma så kommer jag varken kunna baka eller blogga men jag ska försöka fixa ihop några tidsinställda inlägg. Här kommer listan.

• Engångsspritspåsar
• Metalltyllar
• Springform 15-17 cm i diameter 
• Uttryckare 

Sen så brukar det slinka ner lite muffinsformar och annat så vi får se.

Kram Elisabeth!♡

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elisabeth

En småländsk tjej på 19 år som går tredje året på restaurang och livsmedelsprogrammet med inriktning bageri/konditori på Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping. Meningen med utbildningen är att jag ska ta studenten med en yrkesutbildning som konditor våren 2016. Resan dit får ni följa här på bloggen bland bunkar, mjöl och kreativitet. Bloggen finns också på Instagram under namnet @daxforfika ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela