daxforfika.blogg.se

♥Min resa mot att bli konditor♥

Mitt drömkök

Publicerad 2014-07-14 07:32:41 i Tips

Hej på er! Köket är ett rum jag tillbringar mycket tid i eftersom bakningen är en stor del av mitt liv. Därför tänker jag ofta på hur mitt drömkök ser ut. Jag vet hur jag vill ha det och ska med hjälp av några bilder visa er hur det ser ut. 


Bilderna kommer från we♡it.

Där fick ni en liten titt på hur jag skulle vilja ha det. Mycket pastell färger och gamla saker. Lite 50-tal och udda köksstolar och kaffekoppar. Det är svårt att förklara men hoppas att ni fått ett hum av hur mitt drömkök ser ut. 

Kram Elisabeth!♡

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elisabeth

En småländsk tjej på 19 år som går tredje året på restaurang och livsmedelsprogrammet med inriktning bageri/konditori på Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping. Meningen med utbildningen är att jag ska ta studenten med en yrkesutbildning som konditor våren 2016. Resan dit får ni följa här på bloggen bland bunkar, mjöl och kreativitet. Bloggen finns också på Instagram under namnet @daxforfika ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela