daxforfika.blogg.se

♥Min resa mot att bli konditor♥

Nyköpt från panduro

Publicerad 2014-06-16 18:18:23 i Bakredskap

Hej på er! Som rubriken lyder så kommer jag att visa två nyinköpta bakprylar från panduro som jag köpte idag. De hade 50% rabatt på vissa saker bland annat det här. 
Ett kit med 12 små spritspåsar och två olika tyllar.
En stjärntyll och en slät tyll. Det fanns både stora och små och jag köpte de stora.
Panduro 59.50:- ordinarie pris 119:-
Jag köpte också färgad choklad i färgen mintgrön. Tanken är att man ska doppa sina cake pops i chokladen men varför inte ha chokladen i cookies eller doppa marshmallows i? Jag får se vad jag gör med min.
Panduro 24.50:- ordinarie pris 49:-
 
Om ni vill fynda så spring till närmasta panduro affär. Jag köpte mitt på trädgårdstorget i Linköping, vet inte om samma saker finns på rea i andra delar av Sverige men man kan ju chansa.
 
Kram Elisabeth!♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elisabeth

En småländsk tjej på 19 år som går tredje året på restaurang och livsmedelsprogrammet med inriktning bageri/konditori på Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping. Meningen med utbildningen är att jag ska ta studenten med en yrkesutbildning som konditor våren 2016. Resan dit får ni följa här på bloggen bland bunkar, mjöl och kreativitet. Bloggen finns också på Instagram under namnet @daxforfika ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela