daxforfika.blogg.se

♥Min resa mot att bli konditor♥

Frågestund!

Publicerad 2014-11-22 08:46:06 i Tips

Godmorgon! Jag fick en ide när jag vaknade nyss och det var att ha en frågestund här på bloggen. Ni kan ställa frågor om bakning, om ni vill veta något om mig eller om ni vill att jag ska provbaka något. Ni kanske har frågor om min utbildning eller varför jag började att baka? Alla frågor är välkomna så passa på att fråga allt ni vill veta! Frågestunden avslutas imorgon söndagen den 23 november kl.09:00. Det är kort om tid men annars blir det så långdraget och jag kommer att glömma bort det. Så börjar fråga på, jag tänkte att svara på frågorna redan imorgon om jag hinner. 
Bild på en tårta som jag gjorde i skolan förra veckan.

Kram Elisabeth!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-22 15:38:29

Varför började du blogga?
Har du alltid velat bli bagare/konditor?
Berätta 10 saker om dig själv:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-22 17:26:33

Så kul med frågestund! =) Jag undrar vad ditt favorit bakverk är? Och vad tycker du mest om att baka och varför? Berätta 5 saker som inte så många vet om dig?

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-11-22 17:40:13

Vilka är dina favorit bakbloggar? Vad är det svåraste du någonsin bakat? Vad gillar du bäst för smak i bullar kanel, vanilj, kardemumma eller någon annan? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elisabeth

En småländsk tjej på 19 år som går tredje året på restaurang och livsmedelsprogrammet med inriktning bageri/konditori på Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping. Meningen med utbildningen är att jag ska ta studenten med en yrkesutbildning som konditor våren 2016. Resan dit får ni följa här på bloggen bland bunkar, mjöl och kreativitet. Bloggen finns också på Instagram under namnet @daxforfika ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela