daxforfika.blogg.se

♥Min resa mot att bli konditor♥

Bloggpaus

Publicerad 2015-12-15 21:30:46 i Allmänt

Hej på er! Har nu kommit fram till att det är dags för en liten blogg paus. Har uppdaterat bloggen regelbundet sedan januari 2013 och kände att jag inte ger bloggen den kärlek som den behöver. Så tills vidare får bloggen och Instagram vila. Jag känner att jag inte vill dela med mig av halvdana inlägg osv så nu ska jag spara på energin och kommer tillbaka så snart som jag är pepp på detta igen. Ha det bra så länge!

Kram Elisabeth!💕

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elisabeth

En småländsk tjej på 19 år som går tredje året på restaurang och livsmedelsprogrammet med inriktning bageri/konditori på Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping. Meningen med utbildningen är att jag ska ta studenten med en yrkesutbildning som konditor våren 2016. Resan dit får ni följa här på bloggen bland bunkar, mjöl och kreativitet. Bloggen finns också på Instagram under namnet @daxforfika ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela