daxforfika.blogg.se

♥Min resa mot att bli konditor♥

Förklaring till statistiken & kladdkaks tävling

Publicerad 2015-11-05 16:41:01 i Allmänt

Hej på er! Hoppas att ni haft det bra idag. Jag avslutade den tredje dagen på praktiken, denna gång är jag på Sandelius Konditori i Åtvidaberg. Jag trivs redan superbra där!
 
Ni som kikade in här igår eller tidigare idag har säkert redan läst mitt förra inlägg, där jag blev så förvånad över hur min statistik gått upp. Nu har jag förklaringen till allt, det är nämligen tävling på gång som jag fick reda på att jag var med i idag, super kul såklart!:)
 
Det är ju kladdkakans dag på lördag och då har bloggredaktionen för blogg.se ordnat en tävling med olika sorters kladdkakor som man kan rösta på och även inspireras av. Då var min en utav de utvalda fick jag veta genom en kommentar från bloggredaktionen tidigare idag. Superkul att kunna se andras goda smakkominationer i deras kladdkakor också.
 
Om det är så att ni skulle vilja rösta på någon utav kladdkakorna så lägger jag in en länk här --> Kladdkakor tävling
Ni får gärna rösta på min, det hade varit jätteroligt! Just denna kladdkaka blev så uppskattad både på bloggen och Instagram så det var lite extra kul att de valde just den. Och om min kladdkaka inte faller er i smaken så finns det andra som kanske passar er bättre, in och kika vettja;)
 
Här är den, någon som kommer ihåg?
Länk till receptet hittar ni här.
 
Kram Elisabeth!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elisabeth

En småländsk tjej på 19 år som går tredje året på restaurang och livsmedelsprogrammet med inriktning bageri/konditori på Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping. Meningen med utbildningen är att jag ska ta studenten med en yrkesutbildning som konditor våren 2016. Resan dit får ni följa här på bloggen bland bunkar, mjöl och kreativitet. Bloggen finns också på Instagram under namnet @daxforfika ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela