daxforfika.blogg.se

♥Min resa mot att bli konditor♥

Engelsk strong, födelsedag och lite blandat

Publicerad 2015-01-27 09:55:30 i Godis

Hej på er! Det blir ett litet snabbt inlägg innan jag börjar skolan idag. Börjar med att visa vad vi bla gjorde på choklad och konfektyr lektionen förra veckan.
Engelsk strong

Tydligen något godis som man kan köpa i vanliga mataffärer, jag hade aldrig hört talas om det innan.

Sen så fyllde jag 18 igår så släkten firade mig i söndags och jag hade bakat tre olika tårtor tills dess. Tänkte att jag tar varje tårta i varsitt inlägg. Finns redan en bild på en utav tårtorna på bloggens Instagram @daxforfika om någon är intresserad. Närmre bilder kommer senare.

Kram Elisabeth!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elisabeth

En småländsk tjej på 19 år som går tredje året på restaurang och livsmedelsprogrammet med inriktning bageri/konditori på Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping. Meningen med utbildningen är att jag ska ta studenten med en yrkesutbildning som konditor våren 2016. Resan dit får ni följa här på bloggen bland bunkar, mjöl och kreativitet. Bloggen finns också på Instagram under namnet @daxforfika ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela